>>Forever Smosh

Alla inlägg under april 2013

Av - - - 24 april 2013 19:41

 

Ursäkta mitt bloggande men har ju andra bloggar jag skriver på också så jag har nästan glömt av denna bloggen, sorry. Men ska försöka blogga som förr.


Av - - - 21 april 2013 14:55

Nu har jag äntligen gjort klart den, ledsen för den dåliga bildkvaliteten.

Och ledsen för att det tog 2 timmar, men det var mycket som krånglade...

Iallafall, kommer göra flera videos senare någon gång.

Kommentera vilken din favorit avsnitt av Smosh är så kan jag göra något kul av det.


Av - - - 21 april 2013 12:02

 

Japp, som rubriken håller jag på att fixa en Smosh video.

Jag lägger upp den här på bloggen när den är klar, så uppdatera ungefär om 1 timme.

Orkar du inte vänta? Kolla på Smosh videos sålänge! :)


 


Välkommen till min lilla Smosh blogg! Jag är en 12-åring som totalt är besatt av Smosh, hoppas ni gillar min blogg!

Jag uppdaterar varje dag!

 

 

 

    

 

                

(C) Bilder och text från bloggen får inte kopieras/sparas eftersom jag skrivit texten/hittat bilderna.

                

 


Ovido - Quiz & Flashcards