>>Forever Smosh

Alla inlägg under juni 2013

Av - - - 30 juni 2013 11:20

Detta är ju bara för sött, som ni vet är Anthony och Kalel i Japan.

Och i denna videon är det något speciellt som händer.

Vadå? Jo, kolla videon så får ni se! :3


Här har ni ett svar annars:


 

Ursäkta den usla redigeringen men gjorde den lite snabbt ;D

Av - - - 30 juni 2013 08:55

   

Av - - - 29 juni 2013 14:19

  

 

 

 

 

Av - - - 29 juni 2013 14:12

 

Är det någon annan än jag som tycker att de är så sjukt söta tillsammans? :3

Av - - - 29 juni 2013 03:25

Förlåt för att den kom upp så sent men glömde på ett konstigt sätt av att det var Fredag.

Och en annan sak var att jag kvällen innan såg Titanic, haha.

Så det var roligt att se delarna dom hade med på ett annat sätt, lol.

Av - - - 21 juni 2013 22:13

Här har ni veckans video! :)

Av - - - 17 juni 2013 15:17

Ursäkta att jag inte blogga i Fredags men jag var bortrest så idag hade jag tänkt blogga lite extra.

Ber verkligen om ursäkt.

 


Välkommen till min lilla Smosh blogg! Jag är en 12-åring som totalt är besatt av Smosh, hoppas ni gillar min blogg!

Jag uppdaterar varje dag!

 

 

 

    

 

                

(C) Bilder och text från bloggen får inte kopieras/sparas eftersom jag skrivit texten/hittat bilderna.

                

 


Ovido - Quiz & Flashcards